پاتوق پسران

پاتوق پسران
ورود دختران ممنوع 
قالب وبلاگ

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

یار دبستانی
ساعت17:44---17 مهر 1391
میدونی شکست عشقی یعنی چی اقا لقمان.نمیدونی دیگه:یعنی اینکه بری پای تخته کنفراس بدی بعد ببینی زیپه شلوارت بازه

یار دبستانی
ساعت15:46---17 مهر 1391
عشق زیباترین دروغ دنیاست};-};-

صبا
ساعت13:50---1 مرداد 1391
دیگه اقا لقمان بی انصافی نکین

اره راست میگین دوره وفا گذشته الانم هر پسری رو که ببینی 60 تا g.f داره

حالا اگه چند تا دختر ........ درحقتون نامردی کردن قرار نست که فکر کنین که همه دخترا اینجوری و بهمون فحش بدین که
پاسخ:منم روي صحبتم با همون يه عده است كه فرموديد_ شما به خودتون نگيريد


MANO TO
ساعت14:45---6 تير 1391
golabi

arsalan
ساعت16:28---31 خرداد 1391
رضا جان فک نمیکنی زیدادی حرف زدی .


اقای عاشق پیشه بهتره سرتو بزاری بمیری دادا. ها ها ها


بچه خوشکل وبتو خیلی دوست دارم با این که بار اولمه که میام اینجا ولی خیلی دوسش دارم معلومه که این خودم بچه با حالی دمت گرم
پاسخ:ممنون كه به وبم سرزدي و نظر دادي رفيق


artyn
ساعت15:09---25 خرداد 1391
bah bah damet garm .khodet ashegh bashi hika mikoni oonvaght ??????????????پاسخ:من خودم كلكسيون شكست عشقيم جون تو!!!!!

شیدا
ساعت20:42---20 خرداد 1391
سلام اقــــــــــا
اولن هم کور بودم هم سوادم نم کشیده بود هم دوس داشتم
دومن من از همه ی پسرا بدم نمیاد
سومن من هنوز بلد نیستم ترشی بندازم خودم بترشم؟!
چهارمن توکه نمیدونی من کجام که گردنمو بشکونی
اوکی؟!


غزاله
ساعت15:16---20 خرداد 1391
خندیدم ولی از شوخی گذشته کاش یکم واقع بین باشی....

ویه چیز دیگه اینکه منظورت از این عکس قورباغه که گذاشتی و بالاش نوشتی راحت باشید خودتون رو به عکس زیرش تشبیه کردید دیگه؟؟؟درست فهمیدم ؟؟!!پاسخ:خيلي حال كردي آره؟؟؟؟؟ من حاضرم قورباغه باشم ولي دختري وجود نداشته باشه


قل مراد
ساعت16:40---12 خرداد 1391
ها ها ها ها

قل مراد داره گريه مي كنه

منم شكست خورده بيدمپاسخ:گريه نكن قل مراد جان، دوران وفا گذشت. الان ديگه هر دوشيزه 20تا b.f داره


عسل
ساعت16:38---12 خرداد 1391
جدا شما پسرا خيلي بي انصافيد

البته خيلي خنديدم ولي ما اونقدرا هم بد نيستيم

به وبلاگ من هم سر بزنيد لطفااااااااا
پاسخ:عسل خانوم شما از اين هم بدتريد!!!! تازه من مراعات سن و سالتون رو كردم!!!!!!!


سهراب
ساعت16:35---12 خرداد 1391
مطالبت واقعا خوب بود

لطفا زودتر مطالب بعديت رو بزن كه سخت منتظرمپاسخ:ممنون دوست من، بزووووودي


رضا
ساعت16:28---12 خرداد 1391
سلام.وبلاگت مزخرفه.حتما به وبلاگم بیا خواستی لینکم کن.آخه آقا خوشگله تا حالا عاشق شدی که اینجوری مانور میدی و سخن رانی میکنی و فال میگیری!یادت باشه عشق هیچ وقت تو پسرا از بین نمیره.بلکه از دختری به دختره دیگه منتقل میشه.اعتماد به نفست منو کشته.هیچ دختری بت راه نمیداده.اومدی این وبلاگو درست کردی که عقده هات بخوابه؟i'm sorry for you
پاسخ:هرچي شما بفرمايي رضا جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:راه فراموش كردن عشق,فراموش كردن,رهايي از عشق,, ] [ 17:16 ] [ لقمان خرمي ] [ ]
.: Weblog Themes By MihanSkin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ايستگاه پسران و آدرس boystation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب